5 oktober 2019 - Underbar morgon

Vilken dag jag vaknade till idag! Krispig luft och klarblå himmel. Jag tycker om våra årstider, hade inte stått ut med sommarvärme året om. Min favorit tid på året är just tidig höst och vår. Jag känner mig en aning bättre trots att jag har dragit på mig en irriterande förkylning som gör att jag nyser konstant. Lördagsfrukosten bestor av två mackor med ägg, ett glas apelsin juice och en kopp rabarber/vanilj te. Jag försöker även på morgonen när jag kommer ihåg det ta mina vitaminer; d-vitamin, magnesium och omega-3.
 Idag ska jag strax åka ut till stallet. Det blir en tripp förbi lantmännen först för att fylla på med lite foder till hästarna. Idag ska jag inte rida så mycket utan idag kommer en elev till mig, Alvida ut och hjälper mig och motionera. Perfekt timing en dag som denna när jag är krasslig. Det hon inte vet om är att jag även har en liten överraskning till henne men tänker inte skriva det här eftersom hon kanske läser detta på vägen till stallet.
 
I eftermiddag sen blir det lite födelsedags firande med familjen och bara mys resten av dagen!
 
Hoppas ni har underbart väder hos er också och njut av er lördag!
 
Mvh 
Emma 
Till top