24 augusti 2019

Igår var jag på besök på mitt ny gym; Happy fitness i Harplinge. Ett jätte gulligt litet gym med allt det som jag behöver för att träna! Ägaren Camilla var helt underbar och visade mig runt och hjälpte mig skaffa ett gymkort. Första träningspasset blir på måndag, känner mig faktiskt väldigt motiverad! Det roligaste är att mittemot gymmet ligger Harplinges trevliga konditori Börjes, taktiskt? 😉
 
Gårdagens träning med hästarna gick fint. Just nu håller på med mycket jobb från marken med Cleo. Jag tycker det är väldigt roligt och speciellt med henne. Hon är väldigt duktig och vet vad som förväntas av henne vilket gör att det blir ett väldigt mysigt träningspass. Bosse trimmades på lite små hinder inför dagens tävling. 
 
Nu i skrivande stund är jag påväg hem ifrån dagens tävling med Bosse. Jag har inte varit ute på ett litet tag nu och passade därför på att värma upp med en 115 klass i Falkenberg idag inför nästa helgs tävling i Hermanstorp. Det var en lyckad dag med en 2:a plats! Var absolut inte vår bästa runda men inte det sämsta heller, den räckte för dagen och känns skönt att vara igång igen! 😁
 
 
Imorgon blir det en ledig dag som ska spenderas med att bland annat att titta på hoppfinalen i EM och nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av finalen i dressyren freestyle.
 
Ha en trevlig dag!
 
Mvh 
Emma
 
 
Till top