Dag 2 - Kvartsfinal 1

Idag är det dags för vår första kvartsfinal match emot Lindesberg. Vi har precis kommit tillbaka in i minibussarna efter ett stopp för träning i Örebro. Nu har vi packat in oss igen och nu rullar vi vidare till dagens matställe. Matchstart är kl 19.00 ikväll. Ni kan hitta livescore på svenska volleybollförbundets hemsida eller ev livesändning via Lindesbergs hemsida. 
 
Alltid lika roligt när man går inte i slutspel ! Inte bara för att det nu ska avgöras om vem som tar hem årets guld utan även för att det händer så mycket oväntade saker. Till exempel när vår assisterande tränare Krickan kommer in på träningen iklädd match tröja. Inte så roligt kanske men det kanske blir en enig roligare om jag säger att det var en kvinnlig match tröja ;)  Lång historia hur detta kom sig men Krickan är redo för slutspel och so are we ! ;) 
Gårdagen bjöd på första passet på ridbanan hemma på mycket länge. Skönt att få rida utomhus :) Aniston gick lite markarbete och därefter blev det 20 min longering av Cleo som nu ska börjas sättas igång efter att varit lite knackig i ett framben vilket visade sig vara en liten hovböld. Bosse njöt av solen ute i hagen och sin lediga dag efter söndagens tävling. Idag är mina hästar i trygga händer hos min syster och mamma när jag är ute och flänger ;) 
 
MVH 
 
Emma 
Till top