Kräsen ?

Gårdagens tre vändor till ridhuset blev två då tiden blev lite knapp. Aniston inledde att åter igen ge mig ett fint pass. Eller just nu tror jag att jag inte är tillräcklig kräsen för att egentligen ha en åsikt. Är bara överlycklig över att min lilla häst är så glad och framåt att jag kanske låter en och annan sämre rörelse smita förbi. Kan nästan för första gången genomföra en "öppna" på långsidan utan att få motorstopp på halva vägen och har även börjat jobba lite på ökningar. Tänker vara lite okräsen att litet tag till ;) Cleo gjorde även hon ett fint avslappnat pass fram till slutet då vi fick sällskap av en pigg och glad hästkompis. Hästarna lyckades bralla igång varandra och blev ett och annat bocksprång. Men men man får stå ut med lite överakottsenergi i vinterkylan. Sen tog den lediga tiden i ridhuset slut och då fick Bosse ge sig ut på en tur i skogen vilket var riktigt mysigt trots kylan :) Sen spenderades resten av tiden i stallet med att sätta på broddar och byta till tjockare täcken inför den sibiriska kylan som väntar. Var lite brist på boots när detta skulle in handlas och fanns bara 3 par kvar i storlek L. Då får man inte vara kräsen med färgen så just nu går Aniston runt i fina rosa ;) 
Var min tid att laga mat och hade lovat min sambo att vara hemma vid kl 18.00. Kl 18.30 var jag klar i stallet och blev ett samtal om lite försenad mat vilket Philip insåg redan i morse att det skulle bli ;) 
 
Idag blir det jobb, liten stund egen tid, volleybollträning och efter det blir det kalas för farfar som fyller 90 år :) 
 
Mvh
Emma
Till top