Gästblogg 4: Lillebror Johan

Hej!
Nu är det dags för lillebror att testa på det här med att blogga! Även jag spelar volleyboll i Hylte/Halmstad och i år spelar jag min 5:e säsong här. Innan jag kom tillbaka hem gick jag 3 år på volleyboll gymnasiet RIG Falköping.
Kan börja med att beskriva hur våran familj fungerar och det skriker sport runt hela bunten! Det började tidigt med att både mamma pappa spelade elitserien så vi är praktiskt taget uppvuxna i hallen till viss del. Sen gick det vidare till både Hanna, Emma och mig med både volleyboll och hästar!(ja jag har också ridit för de som inte visste det). Men jag höll inte på särskilt länge med hästarna utan det blev bara volleyboll för mig till slut. Så en normal kväll för mig och pappa kunde se ut så att vi satt hemma vid matbordet och kollade på klockan och undra vad vi kommer mötas av när Mamma, Hanna och Emma skulle komma innanför dörren. Det kunde pendla mellan att det var de bästa som fanns eller till att de ska sluta rida och livet var riktigt kasst men så är det ju med alla sporter så det är ju bara att bita ihop och köra när det suger.
 
Så det jag vill få ut på det här inlägget är hur häftig familj vi är, jag menar en normal kväll för oss när vi bodde hemma allihopa kunde vara att alla sitter i köket med antingen en padda eller dator med en volleybollmatch eller en runda med hästen och scouta eller kolla teknik. Kan tyckas helt sjukt för vissa men det är bara så det är! Sen är ju Emma lite värre än de flesta och satsar på två helt olika sporter och det är bara att lyfta på hatten att hon hinner med för det är så jävla mycket tid som hon lägger ner på det så att överhuvudtaget orka med är en liten bragd i sig så vill passa på att säga att du har en jättestolt lillebror Emma!  Du är galen men det är okej.
 
MVH
 
Lillebror
 
 
 
 
Till top