Ändrade planer..

Igår var jag tillbaka hos min naprapat för att ta en titt på min rygg igen. Mycket bättre den här gången! Något jag även känt eftersom jag inte haft lik ont. Därefter blev det en snabblunch för att sedan sticka vidare till volleybollträningen. Idag var vi som sagt utan tränare vilket alltid är svår! Svårt att hålla fokus utan någon som håller i pekpinnen men tyckte vi gjorde ett bra jobb under omständigheterna :) 
 
Efter träningen var det hästarnas tur. Cleo skulle egentligen gått ett dressyrpass men när tiden sprang iväg lite fick det bli markarbete i hoppsadeln för hennes del istället. Detta pga att jag för tillfället endast har ett par dressyrstigläder och dessa satt i fel sadel ;) Bosse var på hoppträningen och idag fick Emma jobba. Bosse har en väldigt stor galopp och min reaktion på det är att jag backar och blir lite passiv. Men till slut trillade poleten ner för mig och vi fick ett fint avslut på träningen. Ska bli riktigt spännande att åka och tävla honom på lördag:) 
 
Idag är det skritt som gäller för Bosse och Cleo ska få ska gå markarbete med bommar på banan. Som jag tidigare berättade skulle Aniston varit hos veterinären på återbesök imorgon men vi har fått ändra tid pga av att veterinären har fått förhinder och istället ska vi dit nästa vecka. Lite besviken över detta då jag verkligen vill få svar på om behandlingen fungerat eller inte. Men men på ikväll blir det 2 timmar bollträning + 1 timme gym efteråt. Känner mig lite seg idag eftersom det blev sent igår. Kommer bli en jobbig dag idag! Bara att bita ihop ! 
 
 
Mvh
Emma
Till top