Det blir aldrig som man tänkt sig..

Nä det blir aldrig som man tänkt sig..
Hade bestämt att jag idag skulle sparka igång en strålande härlig ny träningsvecka efter föregående inte blivit riktigt som jag tänkt mig. Men det blir inte denna heller. Vaknade med ont i huvudet, halsen och frossa imorse vilket inte vad vad jag hade tänkt mig. Istället har dagens spenderats i sängen där jag ny håller på att bli riktigt rastlös. Något jag är riktigt dålig på är att vara sjuk. Att bara ligga i sängen och vila sig ! Min kropp mår inte bra av det eller styck det istället ska jag säga att min kropp mår nog bra av det men min hjärna blir helt tokig !!! Ligger och tänker på allt jag borde hunnit med idag men jag vet också att det inte finns något jag kan göra åt det. Men gick i mig lite glass nu på eftermiddagen vilket är den bästa medicinen emot sjukdom så nu blickar jag framåt emot morgondagen då jag hoppas att jag ska vara bättre så att jag i allafall kan gå till jobbet :) 
Ska snabbt nämna gårdagens match emot Ängelholm där vi åkte på säsongen första förlust. Vi hade en rejäl urladdning i matchen emot Svedala och när vi hamnade k underläge igen orkade vi inte kämpa tillbaka. Alltid tråkigt att förlora men istället för att hänga läpp får vi lägga i en extra växel och se till att detta inte upprepar sig. Nästa helg väntar en match emot Gislaved på borta plan och nu siktar vi emot den ! 
 
 
Nattinatt :) 
Emma
 
#1 - - Lena:

Krya på dig!

Svar: Tack Lena ! :)
Emma

Till top