4 oktober 2019 - FREDAG

Igår var det som sagt min födelsedag och det blev lite mer firande än vanligt! Becka kom på en spontan trip till Halmstad och vi passade på att ta en lunch ihop. Lilla Tage var också med och som vanligt bjöd han på gott humör och skratt! :)
Bosse bjöd på ytterligare ett underbart pass i födelsedagspresent och Cleo tyckte mest att om du fyller år så gör jag också det vilket betyder att hon tyckte att hon förtjänade allas uppmärksamhet. Älskar den hästen mer än det mesta men ibland testar hon mitt tålamod och hon har gett mig gråa hår innan jag fyllt 30 😉 När stallet var klart gick bilen hem till lägenheten för att göra sig i ordning för ett litet restaurang besök med Philip. Det blev en riktigt mysig kväll med god mat och musikquiz.
 
Idag började dagen med att jag sjöng på begravning. Det är som sagt alltid jobbigt med begravning men allt gick bra och det blev en väldigt fin stund. Efter en snabbvisit på jobbet åkte jag ut till stallet för lite gymnastikhoppning med Bosse som var ordentligt laddad för uppgiften. Vi hade härligt sällskap på banan som sen avslutades med en mysig fika i sadelkammaren. 
Nu avslutar jag detta långa inslägget med att säga trevlig fredag! :) 
 
Mvh 
Emma 
 
 
Till top