Semi-final

Nu sitter vi i minibussen påväg hem ifrån Lindesberg med en ny vinst i väskan som innebär att vi nu är i semifinal !!! :D Det var en riktigt rolig match idag som slutade med vinst 3-1 och jag fick även ta med mig priset som bästa spelare hem ! :) 
 
Det har varit roliga två dagar med laget då vi åkte upp redan igår och bodde över i Degerfors som är våran center Jonnas hemtrakter. Vi sov över i världens mysigaste stugor som tog en tillbaka till den mysiga läger stämningen. Tacosen jag ordnade räckte till min lättnad och nästa gång jag köper tacos till 13 personer kommer jag vara proffs när det kommer till handlingen ;) Vi började morgonen med att träna i Orions hemmahall med en glad liten publik på läktaren som skicka med oss en korg med frukt, påskägg och ett lycka till kort. På tal om påskägg ska det också nämnas att vår tränare Tony gjorde oss väldigt glad igår när han hade köpte påskägg till hela laget och smaska i oss påvägen till Degerfors. 
Nu ska vi snart fokusera om och börja en ny träningsperiod inför matcherna mot våra semi-motståndare Engelholm men först ska vi njuta av den lediga helgen vi har framför oss och mina hästar ska få lite extra uppmärksamhet dessa dagar. Tack för alla som har hjälp mig med ridningen och hanteringen av hästarna bär jag varit borta. Ni är guld värda !! :) 
 
Hoppas alla har en fin lång fredag och en fortsatt glad påsk helg ! :) 
 
MVH 
Emma 
Till top