Ny möjligheter som ger fjärilar i magen..

Usch.. vad det är mycket som händer just nu.. Hade man frågat mig för en vecka sedan hur mitt liv kommer se ut i framtiden(i framtiden menad 3-4 månader från nu) hade jag haft klara svar på vad du än hade frågat. En vecka senare har det helt plötsligt dykt upp både 1,2 och 3 saker som gör att jag helt plötsligt inte har en aning om hur mitt liv kommer se ut. Har flera gånger under denna veckan sagt "Kunde inte dom här möjligheterna bara inte dykt upp så hade jag inte behövt fundera" men vet att det jag har ett lyxproblem som jag inte ska klaga över och det första erbjudandet öppnade genast dörren för andra möjligheter som har tvingat mig att ta tag i mitt liv och bestämma mig för vad det är jag verkligen vill. Vill hålla lite granna på vad detta handlar om men längre fram kommer mer info när jag 100% har bestämt mig för vad det är jag vill göra.
 
Gårdagen bjöd på 2,5 timmes volleybollträning där vi gick igenom den sista taktiken inför kvällens match emot Svedala. Efter det blev det hoppträning med Aniston som jobbade på toppen fin. I fortsättningen kommer jag jobba mycket på att få hennes bakben rakt under hennes då hon gärna vill "jazza" ut med den på sidan när jag samlar ihop henne. Får även prova mig fram lite granna i hur mycket tryck jag ska sätta då jag fortfarande inte har vant mig vid hennes bjudning och ibland nästan trycker på för mycket, speciellt med sätet. Inget roligt väder att köra i igår och den vanliga 35 minuters sträckan till träningen tog närmare 55 minuter i all snö. Men jag menar vem stannar hemma från träningen när det ända som jag hindra en är fara för sitt eget och hästens liv ? Kanske var en dum idé att åka men vi kom dit och tillbaka helskinnande och tur var väl det! :)
 
Idag är det match emot Svedala i Svedala sporthall kl 19.00. Viktig match! Förberedelserna börjar med träning kl. 14.00 och därefter mat tillsammans med laget innan bussarna rullar söder ut.
 
Ha en fin dag! :)
 
MVH
 
Emma
Till top