Dagens kamp emot Örebro..

Då sitter man i en minibuss påväg hem ifrån dagens borta match i Örebro. Det blev tillslut en vinst med 3-2 men vi fick kämpa för det. Örebro sätter oss under press och stundtals spelar vi riktigt bra och stundtals spelare vi mindre bra. Pendlade mellan svårigheter i sermottagning och svårigheter att avgöra. Men i de sista två seten fick vi ihop alla moment och avslutade med bra spel. En rolig match att spela med mycket rallyn ! :) Fick med mig hem lite extra bagage när jag tog hem pris som matchens bästa spelare. Fick med mig en påse med ekologiska gottigheter och även presentkort på bio. En av det bättre priserna man fått mig sig hem ! 
För att nämna lite annat var jag i ridhuset igår kväll och körde lite gymnastikhoppning med Bosse. Vi hade även sällskap av Julia och hennes Nicci. Mamma gjorde som vanligt en bra insats som hinderpersonal. Imorgon väntas en lång sovmorgon för min del och sen ska jag hem till hästarna och träna. Cleo och Bosse ska till ridhuset för lite markarbete. Även Aniston ska få lite motion i form av en liten promenad om vädret tillåter. Ska försöka bli klar med detta under den tidiga eftermiddagen för att kunna krypa ner i sängen och titta följa herrlagets match emot Södertälje på livescore. Det enda tråkiga med denna helgen att det har blivit väldigt lite tid tillsammans med Philip eftersom jag är iväg hela dagens idag och hand hela dagen imorgon. Inte roligt men vi får ta igen den tiden nästa helg då vi båda två är helt spellediga :) 
 
Nu ska vi bara ta oss igenom dagens sista utmaning vilket är att ta sig hem hela vägen till Halmstad i minibuss. Efter snart halva resan ömmar redan rygg och knän. Jag vet att jag är den sista i laget som ska gnälla eftersom jag är helt klart kortast med mina ynka 168 cm (faktiskt 170 med skor på *stolt*) när vi har spelare som är mer än 20 cm längre än mig. Men nu tänker jag vara lite gnällig ändå... i smyg ;) 
 
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll ! :) 
MVH 
Emma 
 
 
Till top